sâmbătă, 8 ianuarie 2011

cateodata...

         Cateodata simti ca nu mai e nimic de spus, desi ar cam trebui sa spui ceva... nimeni nu stie ce e in sufletul tau in acele momente in care tu ai vrea sa spui atat de multe, dar ceva te opreste sa faci asta. Nimeni nu va sti cat de mult iti doresti sa spui ceva, dar ...  pur si simplu unori nu poti sa spui ceva sau nu vrei sa faci pe cineva sa se simta prost din cauza ta... poate ca va fi mai bine, cel putin pentru cel pe care ar trebui sa auda, sa vada ce simti cu adevarat....
          Poate ca intr-o zi o sa ii spui tot ce azi nu ii eziti, poate o sa fie prea tarziu....  aprope sigur o sa fie prea tarziu, asa ca mai bine uita tot ce azi nu ii zici. Si pregateste-te pentru ce e mai rau deoarece o sa regreti mult, foarte mult, dar cum am mai zis nimeni nu o sa stie asta... Asteapta-te la ce e mai rau si spera la ce e mai bine... o sa fie greu...
         

2 comentarii:

  1. Mă omori cu zile. Mi-ai ajuns direct la inimă cu postările astea. Gata! Nu mai citesc nimic din ce scrii. Scrie romanul ăla, nu auzi cum te strigă? A, şi promit că nu o să pun comentarii rele pe blog: Fii sigur de asta. Totuşi, aş putea să-ţi dau niscaiva sfaturi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sfaturi pentru a scrie, am nevoi, alea mi le zici.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate