sâmbătă, 22 ianuarie 2011

de ce iubim ploile?

     Mereu stam si ne intrebam de ce iubim atat de mult ploile... Nu cred ca are cineva o explicatie pentru asta, dar ce conteaza, atata timp cand ceva atat de frumos ca ploaia ne incanta simturile ori de cate ori ne iese in cale... Nimic nu se compara cu o ploaie calda de vara, fiecare a stat cel putin o data in viata sa in mijlocul ploii si stie despre ce vorbesc...
     Cateodata ploaia ne aduce aminte si de intamplari mai putin placute, dar fiecare lucru de pe acest pamant are si o parte mai putin buna... dar tot ploaia, oricand ar veni aduce cu ea si un motiv de bucurie si totodata, zambetul pe fata celui care poate nu mai avea puterea sa zambeasca....
     Ploaia... suna atat de frumos, si mai ales cand te gandesti ca ai sta in ploaie si ai dansa o vesnicie... parca dintr-odata totul devine mai usor, mai frumos.... de fiecare data o picatura de ploaia iti poate umple sufletul cu bucurie si fericire. Acea picatura de ploaie care se scurge incet pe obrazul tau e ceva ce nu poti exprima in cuvinte, aici cuvintele nu isi au rostul... si numai atingerea persoanei iubite poate egala acea senzatie... ai vrea ca sa nu se termine nicicand...

3 comentarii:

  1. Să dea dracii în ele de postări! Nu mai post să mă mai opresc. De ce nu ai zis, mă, până acum că scrii aşa frumos? Stau în faţa computerului şi bocesc. Şi crede-mă, eu nu mă impresionez aşa uşor!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate